Bu yıl neler izliyorum?
kaynak |
Herhangi bir sıralama yapmayı da düşünmüyorum, yanıltmasın. Ama kendimce puanlayacağım. Pek tabii ki "yorumlar" değişik kategorilerden gelecek film önerileri için sizleri beklemekte :)
İyi seyirler!
- Gone Girl (7/10)
- Magic in the Moonlight (6/10)
- Bread and Tulips (8/10)
- In Bruges (8/10)
- The Bucket List (9/10)
- One Flew Over The Cuckoo's Nest (8/10)
- Bir Varmış Bir Yokmuş (5/10)
- The Grand Budapest Hotel (7/10)
- The Age of Adaline (7/10)
- Little Miss Sunshine (9/10)
- The Bothersome Man (6/10)
- Brave (9/10)
- Deux Jours, Une Nuit (7/10)
- Fargo (8/10)
Yorumlar
Yorum Gönder